Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bokrea

Publicerad 2015-02-25 18:32:00 i Shopping

Varje år tänker jag samma sak," inte mer böcker till barnen nu". Jag tror vi har runt 3000 böcker hemma, och vart ska alla böcker få plats. Milo jämnar ut det lite ibland och river sönder någon sida här och där Dock. ;)
 
Men det är kul med böcker. Vi läser bok varje dag här hemma och barnen älskar det. Får barnen bestämma ska vi alltid läsa mer än en bok, helst fem. Nu blev det fem nya så jag hoppas på en bra godnattsaga strax.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela