Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milos första inskolningsdag

Publicerad 2015-08-25 21:42:00 i Milo <3

Idag var det äntligen Milos tur att inskolas på hans nya förskola. Han har längtat ända sedan Alvin började skolan.  
 
Pappa R skötte även denna inskolning. Dom fick vara där i två timmar idag och titta runt och hälsa på alla barn och personal. En pojke i Milos ålder följde med under hela rundturen och de blev genast bra kompisar.
 
Det är bara att hoppas att det fortsätter så här bra. Vi är väldigt nöjda med både förskolan och skolan än så länge. Det bästa är också att det blivit en mjukstart för pojkarna också med korta dagar nu i början då R fortfarande har semester. De är alltså inte lika trötta när de kommer hem på dagarna. Utan då är det fortfarande roligt, -helt perfekt!
 
Här har vi Milo på nya fsk. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela