Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Frisörbesök, 30 års fest och semester planer

Publicerad 2015-08-02 12:29:00 i Festligheter

De senaste dagarna har vi äntligen fått lite sommarvärme igen. Vi bokade direkt en stuga i skärgården till nästa vecka. Vi åker med syrrans familj så vi har haft en grillkväll och planerat lite till resan.
 
I förrgår åkte jag till frisören och klippte av mig håret, känns konstigt men bra!
 
Igår var vi på Elins 30 års fest vilket var himlens kul! Det blev även utgång in på småtimmarna. Nu har jag skit ont i fötterna efter all dans. Ett tips till er cybervänner -gå inte ut och dansa med nya skor!
 
Idag är det handling, städning och packning som gäller för i morgon åker vi!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela