Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

4 års kontroll

Publicerad 2015-08-17 15:44:00 i Milo <3

Idag var det dags för Milos 4 års kontroll. Där fick han börja med att vägas och mätas. Han var nästan 16 kg tung och strax över 1,2 m lång. Sedan fick han balansera, lägga pussel och pärla halsband. Vi avslutade sedan med syn och hörsel test. Syntestet får han göra om nästa månad, vi vet inte om han inte såg den sista raden eller om det var koncentrationen som tog slut då. Vilket fall som helst vill vi vara säkra och då göra om det.
 
Farfar bjöd sen på glass eftersom Milo var så duktig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela