Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Påskjakt

Publicerad 2015-04-03 20:33:00 i Barnen <3

Imorse drog vi ut kidsen på påskjakt i Vrinneviskogen med Lina och familj. Där träffade vi på påskkärringar och påskharar som delade ut allt möjligt kul och så var det tipspromenad för både stora och små. 
 
Senare blev det fika och bus i solen hos Lina. Det var svårt att få med barnen hem sen men när de hörde om att moster med familj skulle komma så gick det bättre. 
 
Nu har vi grillat och myst med tända ljus här hemma. Barnen sover och killarna fiskar så nu blir det tjejsnack för hela slanten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela