Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Riddarborg och gottgott

Publicerad 2014-09-08 08:01:00 i Allmänt

Oj vad saker vi gjort i helgen. Förutom att ha packat minst 10 kartonger (nu börjar det bli tomt hemma) och shopping på Ikea har vi också hunnit med skogen, lekt vid en "riddarborg", plockat rabarber som vi  bakade rabarberpaj på och dippat grönsaker. 
 
Nu är det måndag och det är dags för jobb och förskola igen. Dock går barnen bara två ggr i veckan då R är ledig. I veckan ska vi hämta ut tapeter vi har beställt och köpa färg och tapetlim. Längtar tills vi får sätta igång med renoveringen nu, ni anar inte hur mycket jag har planerat i mitt huvud! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela