Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

3D bio

Publicerad 2014-09-13 14:55:00 i Milo <3

Idag var det äntligen dags för Milo att gå på sin första biofilm.  
 
Vi skulle ha sett Alfons Åberg men filmen var trasig så vi fick pengarna tillbaka plus se en annan film. Vi såg då flygplan 2 i 3D.
 
Milo tyckte glasögonen var lite jobbiga så dom tog han av sig lite då och då. Efter en timma ville Milo ut och springa, vilket inte var så konstigt då vi hade väntat länge (45 min) på att den andra filmen skulle ha börjat för att sedan byta film. Flygplan höll nämligen på i 1 1/2 h. 
 
Vi handlade också godis på gottegrisen och åt lunch på donken. Vilken lyxdag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela