Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

På jobbet och tandläkarbesök

Publicerad 2014-10-14 16:54:00 i Allmänt

Idag fick Alvin följa med mig till jobbet vilket han ALLTID tjatar om. När A blir stor ska han tom jobba på sjörövaren.  :) Jag förstår honom, för det är en väldigt bra och rolig förskola.
 
Vi öppnade idag och slutade till lunch. Alvin somnade på spårvagnen hem och jag slocknade en timma väl hemma som tur var. ;)
 
Milo min Milo var på sitt första tandläkarbesök under tiden, vilket gick kanon! Han hann knappt lägga sig på stolen innan han öppnade munnen och 20 fina tänder fann de där. Det firade vi med räkmackor på räkmackansdag. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela