Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagsmys med inskolning och flytt

Publicerad 2014-10-03 20:20:00 i Allmänt

Idag hade grabbarna sin sista inskolningsdag på nya förskolan. Allt har gått riktigt bra och vi kunde lämna grabbarna själva en kort stund redan första dagen. Idag lämnade vi dom 9-14 så de fick äta lunch där med (innan har de gått 9-11).
 
Medan grabbarna var i förskolan körde vi lite fler kartonger, byggde ihop lite möbler, handlade lite som behövdes hemma och tvättade. Tiden går fort när man har roligt!
 
Vi har även haft en massa gäster som är nyfikna på huset. Imorgon kommer dock ännu fler då flyttlasset går!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela