Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppar loss i Ullared

Publicerad 2014-11-01 18:31:00 i Shopping

Imorse kl 06:40 var vi framme i Gekås, Ullared och till vår förvåning var det redan öppet och folk shoppade redan loss. Min gravida syster som jag åkte med behövde äta kl 09:40 och restaurangen öppnade inte förrän kl 10, ändå stod det folk som fick mat. Helt otroligt, Gekås är verkligen skitbra! Åh herre Gud som vi shoppade, ska man ha en bebis så blir det lätt så. En annan har ju redan två troll som "behöver" julklappar och kläder så vill man ju ha det fint hemma med. ;) 3 fulla vagnar så var vi klara kl 12 för hemfärd. Ingen kö in eller till kassan så det blev en lugn och skön shopping för oss.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-11-01 20:17:21

Låter som en härlig upplevelse :) men fattar inte hur ni kan bli klara så tidigt hehe. Kollade du på alla avdelningar då??

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-11-02 10:48:06

Såklart! :)) 5,5,h är ju fullt tillräckligt? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela