Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Pyssel till farsdag

Publicerad 2014-11-04 17:54:28 i Barnen <3

När vi ändå var hemma tidigt idag passade vi på att pyssla ihop lite presenter till farsdag. Bl.a. Blev det farsdagskort och teckningar. Alvin ville klippa och klistra så jag tog fram ett gäng tidningar från dagens post och så fick de välja ett valfritt färgat papper och sen lim på det så blev det kanonfina teckningar. Milo var så stolt som kunde klippa utan hjälp nu. Stora killen växer så mycket när de får uppgifter de klarar av. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela