Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Middag hos oss

Publicerad 2014-11-05 18:09:00 i Barnen <3

När jag frågade grabbarna vad de ville ha för mat till middag blev svaret: gurka, tomat och broccoli. Jag valde då att slänga ihop en sallad och ha en lassange till det (inte tvärt om delvis en sallad till lasangen), och grabbarna blev jätte nöjda! :) Medan jag slängde ihop maten tog grabbarna fram saxarna igen då de tyckte det var så kul att klippa igår. Kul när man hittar något som underhåller barnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela