Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Gröt och pärlor

Publicerad 2014-11-18 21:37:00 i Barnen <3

Idag har vi ätit gröt både till frukost, middag och kvällsmat. Grabbarna (och jag) älskar gröt just nu och vill äta det varje dag nu för tiden. Så här när det närmar sig jul tycker jag det är extra gott med gröt så jag bangar inte.
 
Pärlandet har vi också fortsatt med idag. Denna gång gjordes det pärlplattor. Alvin gjorde mönster och sorterade i färg och antal och Milo härmade. Nästa gång får det bli julmotiv!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela