Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Valborg och 1 Maj

Publicerad 2014-05-02 08:08:00 i Festligheter

Tänk att Maj månad redan är här, tiden flyger verkligen iväg känner jag. Tyvärr kom kylan till valborg vilket känns som ett rejält bakslag, men som sagt är det ju inte sommar än. Våren firade vi in med grillning med familj och vänner. Vi hade lite fiskdam och köpte lotter och ballonger och tittade på brasan där vi bor. Jätte trevlig kväll med glada vuxna och barn. 1 maj åkte vi hem till stan för tivoli och kortegen av bilar och motorcyklar. Barnen fick åka karuseller och var helt överlyckliga, vi träffade en massa vänner så det blev mycket bus. Kvällen avslutades sedan med grillning hos ett par kompisar som bor två gator bort. Även denna kväll sluatade med glada vuxna och barn! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela