Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lördag på stan

Publicerad 2014-05-25 16:32:00 i Festligheter

Vilken häftig dag det blev igår. Min svåger var hemma på besök då han bor i Norge och skulle bjuda ut oss på restaurang för att han snart skulle åtevända hem igen. Han började med en tipspromenad som vi gick i stan för att slutligen få en portkod. När vi väl kommer till rätt plats står det champagneglas på backen som vi fick ta med oss fram till Tobbe som hade en sista fråga till oss som löd -Vill ni ha champagne? -Såklart ville vi det! Sen berättar token att han flyttat hem och att vi stod utanför hans lägenhet där middagen väntade. Haha vilken överraskning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela