Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I sjukstugan

Publicerad 2014-03-12 17:28:00 i Barnen <3

Idag var det sista vabdagen för Richard och från och med imorgon tar jag över. Alvins feber går fortfarande upp till 40 grader utan medicin och hostan sitter kvar. I två timmar inatt klagade han även på örat. Milo är iallafall mycket bättre, dock är han inte helt av med hostan. Om han inte hostar så mycket inatt blir det förskolan för honom iallafall, så det håller vi tummarna för. Det är inte lätt att ha en unge som inte orkar så mycket och en som är i farten hela tiden här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela