Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Halsfluss

Publicerad 2014-03-10 18:00:00 i Allmänt

Vi hann vara friska en vecka innan nästa sjukdom slog ner som en bomb. Natten till lördagen vaknade nämligen båda grabbarna med över 40 graders feber och väldens hosta. Söndagen blev sedan lugn men i natt gnällde Alvin över halsen som han höll stenhårt i medan han hosta, öronvärk och magont klagade han också över så jag visste inte riktigt vad det var men något var ju uppenbart fel. På vårdcentralen konstaterade de att Alvin hade 41 graders feber och halsfluss. I örat var han röd med en massa vax så det ska kollas upp igen efter han ätit klart antibiotikan mot halsflussen. Det är mkt sjukdommar nu! Milo har dock "bara" 38 graders feber och en mildare hosta än Alvins.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2014-03-11 18:43:28

Vilken otur ni verkar ha med alla sjukdomar som kommer till er. Krya på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela