Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Barnfritt

Publicerad 2014-06-29 18:42:00 i Shopping

Runt lunch idag kom farfar och hämtade barnen för lite lunch och bus vid ensjön, tyvärr var det för kallt för att bada. Under tiden åkte R och jag och käkade lunch ute och shoppade loss på Ingelsta. Det blev både bl.a. Darttavla, tröjor och skor, mina blev ju stulna så idag köpte jag två ifall jag skulle bli av med ett par igen! ;) 
 
Farmor hade också barnen några timmar tidigare i vecka och då passade vi på att shoppa och fika på stan då med. Skönt det är att kunna ta det lugnt och shoppa och äta i ro för en gång skull. Skulle lätt kunna vänja mig vid det här! ;) 
 
Vi bjöd sedan farmor, farfar och farbror på middag, det blev grillat som vanligt. Jag och Richard spelade också lite dart innan grabbarna skulle nattas. 
 
Imorgon är det en ny vecka och endast tre av dagarna ska jag jobba och samtliga dagar ska jag jobba över också, så det ska bli riktigt sköööönt med semester!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela