Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Öppning!

Publicerad 2014-01-09 17:19:00 i Allmänt

Jag hade visst tittat fel på schemat igår vilket är lätt hänt då fredagar är rullande, varannan öppning och varannan stägning. Så det är alltså öppning imorn, min allra första! Det känns lite nervöst måste jag säga, dels eftersom det är första gången jag öppnar och dels för att jag är ny på förskolan. Som tur är kommer nästa pedagog en kvart efter mig! Den här veckan har varit mycket omtumlande för mig kan man säga, det är ju inte bara barnen man ska lära känna utan också föräldrarna och arbetskamraterna. Man ska också lära sig förskolans rutiner osv, så det har varit mycket nytt på en och samma gång. Jag har faktiskt sovit rätt oroligt om nätterna. Jag liksom vaknar av mina egna tankar och kan sedan inte sluta, så det blir svårt att somna om. Inatt hoppas jag på en bättre natt eftersom jag kommer in mer på jobbet för varje dag. Förstår inte varför jag måste grubbla så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela