Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Första arbetsdagen på nya jobbet!

Publicerad 2014-01-02 17:46:00 i Allmänt

 Idag var första arbetsdagen på nya jobbet. Vi började med en planeringsdag och lunch på Thai-house i stan. Vi var två st nya idag så det var mycket nytt. Allt kändes verkligen jätte bra så nu längtar jag jätte mycket efter att få sätta igång på tisdag! Dock kändes det lite konstigt när jag åkte till jobbet i mörkret imorse då gatorna var helt tomma på folk. Var alla lediga idag med?
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-01-02 20:14:40

Kul det låter!! Jonas började oxå jobba idag igen efter två veckor hemma, så några tappra var ni nog :) fast många är nog lediga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela