Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Helgens bravader

Publicerad 2014-02-16 10:31:33 i Allmänt

Alla hjärtans dag firades redan vid 07:30 här hemma då vi hade sovmorgon öppnade vi paket till frukosten innan jobb och förskola. Barnen blev sedan hämtad av mormor för fredagsmys med övernattning. Jag och R passade då på att mötas på stan då vi slutade samtidigt. Det blev en hel del shopping och en middag på Enjoy innan vi åkte hem. Väl hemma var vi så romantiska att pyjamasen åkte på direkt och det blev film i sängen innan vi somnade vid 22 och vaknade inte förrän kl 09! Lördagen började med tvättning av ytterkläder, storhandling och sedan middag och slager, det var iallafall tanken men kl 16:30 började Alvin få ont i örat igen och det blev panikskrik och alla läkartider var slut. Hela natten har han skrikit med 40 graders feber och var rinnandes ur örat. Inte förren kl 11:30 har vi en tid. Det har verkligen varit en mardröm! Efter läkarbesöket blir det iallafall donken som jag hoppas ska linda Alvins smärta lite till efter pencelinen som läkaren förhoppningsvis skriver ut. Mammas hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela