Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fredagsfika

Publicerad 2014-02-28 19:31:35 i Allmänt

Idag verkar grabbarnas öron vara mycket bättre. Vi har kört med några droppar Väteperoxid i båda grabbarnas "onda öron" och efter det har de inte haft något ont. Det dödar bakterierna i öronen. Eftersom pojkarna är pigga och friska i övrigt så gav vi oss ut idag med. Jag behövde byta några klädesplagg och påvägen hem träffade vi på en gammal tant som ville bjuda på fika. Jag hade bara tänkt köpa en dricka men tanten tyckte att pojkarna var så söta att de promt skulle ha en varsin bulle. Det är ju ändå fredag och då brukas det fikas hos oss och vi ville ju inte göra tanten ledsen. "Älsklingar" kallade hon barnen, en helt för oss okänd tant som inte hade några egna småbarn i hennes närhet blev så glad över att göra mina barn lika glada. Det är nog inte så vanligt i dagens Sverige?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela