Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Söndagsfika och vår snygga backe

Publicerad 2014-12-28 14:15:00 i Allmänt

Idag bjöd vi hit farmor, farfar och farbror på söndagsfika. Grabbarna visade stolt upp alla fina julklappar de fått. Tyvärr var Alvin inte helt pigg idag då Milo verkar ha smittat honom med hosta och halsont. Vi hann dock leka lite i vår egna lilla backe på baksidan innan vi kröp ner i soffan igen. Funderar på att fixa till lite hemtmat och mysa framför nya tvn hela kvällen faktiskt. En riktig myssöndag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela