Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mammas jobb och kalas

Publicerad 2014-12-16 20:00:00 i Barnen <3

Idag fick Alvin hänga med mig till jobbet efter mycket tjat. Helst skulle han vilja med även på fredag för då vet han att jag slutar tidigt även då. Vi får se hur det blir med den saken. Han tycker iaf mkt om Sjörövaren och har berättat mkt för brorsan och pappa om hans dag där han fick tillverka bjällror och klä julgranen. Milo hade också en hel del att berätta om då han var med moster hela dagen.
 
På eftermiddagen åkte vi sedan på kalas. Till kalaset gjorde grabbarna fina teckningar och så delades det ut fina julkort som vi gjorde i helgen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela