Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

God Jul!

Publicerad 2014-12-24 21:43:00 i Familjeliv

Det blev en väldigt konstig och tankfylld jul i år med mycket känslor för oss. När vi försökte att ha trevligt kom ämnet upp under hela julafton för att det känns så hårt i hjärtat. Tyvärr vill jag inte gå in mer i det ämnet för det är rätt känsligt just nu.
 
Annars var julen fin med våra nära och kära med god mat och underhållning. Grabbarna hade visst varit snälla i år med för det var inte lite paket under granen och inte minst i julstrumpan. Alvin fick till och med äran att hjälpa tomten läsa och dela ut julklapparna. Vilken lycka!
 
God jul och glöm inte att vara rädda om varandra. Kraam.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2014-12-25 00:08:13

❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela