Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sista dagen i stugan

Publicerad 2014-08-31 21:12:00 i Allmänt

Idag vaknade vi upp på vårt landställe för sista gången någonsin. Känns jätte sorgligt men skönt ändå att vara hemma igen.
 
I helgen kan man tro att vi bara skulle ha njutit av landstället men det har varit fullt upp med både mammas flytt och våran från landet och väl hemma började vi packa upp allt skit från landet med tvätt och allt där till. Hunden har dessutom blivit sjuk och fått blodöra av en troligtvis öroninflammation så det blir veterinäreren imorgon för en antibiotikakur.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela