Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Saknad

Publicerad 2014-08-25 20:39:00 i Allmänt

Jag måste erkänna att det känns lite jobbigt att lämna familjelivet för att jobba istället efter semestern, hur roligt jobb jag än har. Jag längtar och saknar familjen och vill bara fortsätta hitta på en massa roliga saker dagarna i enda. Nu har vi ju tur med att barnen inte är mycket på förskolan trots att jag och Richard jobbar i stort sätt heltid då R jobbar skift. Men det kanske är så för alla efter semestern? Man kommer väl snart in i vardagen igen. :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela