Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min tur att göra konstverk

Publicerad 2013-09-08 07:58:47 i Allmänt

Efter att grabbsen gjort sina vackra konstverk var det min tur igår. Igår var vi (jag, mannen, syrran och hennes kille) och målade om husets framsida. Vi bytte ut den gröna färgen till vitt, vilket verkligen gjorde skillnad. Vitt kan verkligen öppna upp ett rum/plats. Efter jobbet bjöd mor min hos på trerätters medan hon håll koll på kidsen. Det blev paj till förrätt, efterlängtad Biffstråganoff till varmrrätt och vit chokladtårta till efterrätt. Sedan fick grabbarna öven sova över hos mormor så nu är jag och mannen påväg för lite jobb på landet också. Gud så effektiv man kan vara när mab har barnvakt!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2013-09-09 06:12:44

Skönt med barnvakt, guldvärt ibland så man får lite gjort!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela