Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Leker frisör

Publicerad 2013-09-23 19:56:00 i Allmänt

Alltså hur gör ni småbarnsföräldrar när era barn behöver klippas? Klipper ni själva eller går ni iväg till frisören? Alvin har endast varit iväg en gång, resten har jag skött men det blir inte bra. Alvin har ju lockigt hår så det syns ju inte men Milo.. Idag fick det bli trimmen med honom men inte ens det blev bra. Blev inte jämt tyckte jag, han kan ju inte sitta still heller. Funderar på om man skulle boka ett besök hos frissan ändå, vad tycker ni?
 

Kommentarer

Postat av: leonsmammas.blogg.se

Publicerad 2013-09-23 20:53:53

Jag har försökt få Leon frissan, en gång lyckades jag faktist få honom att sätta sig i frisörstolen med det där skyddet över sig... Hann hon klippa nått? Eh nae haha. Så jag klipper själv, oftast med maskin..

Postat av: Lina

Publicerad 2013-09-23 21:36:44

Ja du såg ju hur elton blev i håret så inga bra förslag här haha.
Men tror oxå de skulle bli svårt hos frissan :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela