Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Familjen konstnär!

Publicerad 2013-09-07 08:10:00 i Barnen <3

Oj så konstnärlig och kriativ man kan känna sig. Jag tänkte att grabbsen skulle få utlopp för sin kriativa sida så jag plockade fram ett gäng färgburkar med diverse verktyg till och ställde ut stafflit med papper på ute på baksidan. Där fick de välja en varsin färg och verktyg och sedan var det bara att börja måla. Jag obseverade endast det hela och förklarade vad de fick och inte fick göra, samt hjälpte dom med att fylla på färger.  Alvin dutta sin roller som han valde och gick direkt på duken och Milo var snabbt efter. Eftersom Milo inte är lika erfaren som Alvin trodde jag att han skulle kolla på brorsan och göra som han, men icke. Milo körde sitt race och efter ett tag testade han även att måla på sig själv. Allt slutade iallafall med två jätte vackra teckningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela