Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sing in the rain!

Publicerad 2013-10-27 18:11:00 i Shopping

Idag fick jag med mig mamma på stan för en liten shoppingrunda innan affärena stängde. Främst var jag ute efter ett par gummistövlar för höstlovet ska spenderas ute på en skola i Kolmården. Jag hittade även ett par kuddar till soffan också som jag måste visa er snart! Jag har väntat enda sedan vi köpte soffan i våras och äntligen hittade jag dom rätta, bara pläden som fattas nu. Tänkte dock önska mig den i samma serie i födelsedagpresent! Höststormar är påväg så nu är jag förbered med bra stövlar och mysiga kuddar att mysa in mig när det blåser kallt ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela