Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Milo-Mammadag

Publicerad 2013-10-20 15:16:34 i Barnen <3

Idag är Milo frisk och kry, äter som en ko och har energi till tusen. Det märks att han ätit dåligt och sovit bort dagarna som varit och tar igen det nu. Med Alvin är det tvärt om, åt inget bra vid frukosten, sen kom febern och nu ligger han jätte trött och illamående i soffan. Förstod att hans tid var kommen idag. Jag tog då med mig Milo ut den här gången och precis som igår blev det lunch med mormor och moster.
Här är Milo i sina nya skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela