Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Full rulle!

Publicerad 2013-10-23 16:59:00 i Allmänt

En ledig dag mitt i veckan har varit sällsynt sen jag började jobba, så idag försökte vi träffa så många som möjligt. Vi började dagen med en tripp till öppna förskolan där vi träffade Jennie och Smilla. Alvin hittade också en kompis han träffat förr att leka med, så det blev en väldigt rolig förmiddag för oss alla. Efter all bus lunchade vi hos mormor som också bjöd på fika. På eftermiddagen kom sedan Malin och sonen Melwin som snart blir ett år som vi firade med paket och fika. Nu kommer snart Richard hem och jag skulle då behöva åka ner till stan för ett par stövlar, men jag vet inte om orken finns för det. Fullt upp var ordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela