Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Freaky Friday

Publicerad 2013-10-11 18:54:00 i Allmänt

Äntligen är fredagen här! Idag har barnen varit hos mormor igen när jag och mannen var på jobbet och efter jobbet kom farmor och farfar för att stanna här. Jag och mannen snor då deras lägenhet inatt då de bor i stan. Bussen till Ullared går nämligen kl 04:00 så då knallar vi bara dit lite fort i morgonbitti eller i natt som jag mer tycker att det är. Så önska oss en god shoppinglycka nu! :)
FREDAGSMYS på trappen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-11 20:03:44

God shoppinglycka!!! Kraaam 💗💗💗😄

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela