Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Börjar friskna till

Publicerad 2013-10-21 13:14:00 i Allmänt

Som ni vet blev Milo sjuk i fredags och Alvin igår, men nu ser det ljusare ut. Idag är båda grabbarna pigga, dock vaknade Milo några ggr inatt, vilket han inte brukar göra så jag vet inte hur krya de är än. Förskolan är stängt på onsdag så Alvin vill jätte gärna gå dit imorn för annars måste han vänta enda till torsdag så vi får se hur vi gör. De äter bra, är feberfria och pigga så fortsätter det åt rätt håll blir det nog fsk imorn iaf.
Mitt domän har gått ut men funkar ff så vi får se när de ändrar tillbaka till sarahan.blogg.se.

Kommentarer

Postat av: Amanda

Publicerad 2013-10-22 10:12:05

Blev det någon förskola idag för för pojkarna? Håller tummarna för att de var tillräckligt friska!
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela