Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga höstväder!

Publicerad 2013-11-24 13:36:22 i Allmänt

Idag är himlen precis klarblå och solen lyser så man blir så sugen på att gå ut och hitta på något skoj med barnen. Tyvärr är vi fortfarande sjuka här hemma, så vi har knappt varit ute på en vecka nu. behöver jag säga att vi är uttråkade här hemma? Barnens näsor rinner och hosta har de fått men annars är de pigga och äter bra. Jag och Richard där emot är totaldäckade, halsen och huvudet värker och näsan är precis igentäppt. Nu började även vi hosta inatt så det känns som att vi blir hemma iaf i början av nästa vecka med. Blääää!
Utanför vårt fönster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela