Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Valborg och 1:a maj

Publicerad 2013-05-01 17:48:00 i Allmänt

Maj firar vi in med underbart soligt väder idag. Det blev att titta på bilar och motorcyklar samtidigt som vi promenerade till tivolit för lite karusellåkning. Vi lunchade och shoppade lite på stan först. Alvin är så nyfiken på allt som inhandlas nu då han är så väl medveten om att han fyller år snart. Valborg firades med kompisarna hos oss, det blev en lugn och trevlig kväll. Alvin pratar fortfarande om hur roligt vi hade. Hoppas maj månad fortsätter så här solig och rolig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela