Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sommarlov!

Publicerad 2013-05-30 09:04:47 i Familjeliv

Idag börjar mitt och grabbarnas sommarlov, Richard jobbar sista dagen imorgon och sedan går även han på semester.
 
Det blev en tidig semester i år då han jobbar skift i sommar vilket ändå betyder att han är ledig mer men kommer att jobba obekväma tider när han väl jobbar.
 
I sommar har vi en Riga resa planerad och självklart kommer vi även göra små äventyr soml till Kolmården.  Vi får se vad som faller oss in helt enkelt. Alvin åker ju till Turkiet efter midsommar också så det är ganska fullspäckat schema vi har ändå i sommar.
 
Vad ska ni hitta på för kul, har ni några tips till oss kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela