Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

I stallet

Publicerad 2013-05-31 14:56:39 i Allmänt

Idag vaknade vi av solsken och fågelkvitter så begav oss genast ut i det vackra vädret. Vi började dagen med en promenad till stallet. Grabbarna sprang omkring och matade varenda häst och en kelsjuk katt var också intressant. När vi kom hem tog vi en lunch på altan med en glass till efterrätt.  Efter all mat åkte kläderna av och så blev det ett dopp i poolen.  Båda grabbsen somnade sedan och ligger fortfarande i hammocken och tar det lungt. Man blir trött av luften då vi är ute hela dagarna och leker.  Snart kommer mannen hem och då ska vi fira att semestern äntligen är här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela