Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En perfekt dag för kalas!

Publicerad 2013-05-25 20:03:00 i Festligheter

Idag har vi firat Alvin från morgon till kväll. På morgonen kom mormor in och sjöng för Alvin och runt lunch kom farmor och farfar. Sedan var moster näst på tur att fira våran 4-åring. De andra gästerna får komma en annan dag då barnen inte är helt friska än. Alvin har blivit bortskämd ändå kan jag lova! Av mormor fick Alvin bla en resa till Turkiet, en massa kläder och annat smått och gott. Av farmor och farfar fick Alvin den coolaste cykeln med hjälm och lås till. Vattenpistoler fick grabbarna bus också av farföräldrarna. Moster kom hit med en efterlängtad sparkcykel med idolen Blixten på. Av oss fick han bla en pool, uteleksaker, kläder, bilbana. Förutom att öppna en massa paket har vi även ätit tårta som Alvin fick välja och till middag blev det pizza med svamp, också utvalt av Alvin. En perfekt Alvin-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela