Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En förmiddag på förskolan

Publicerad 2013-05-15 18:12:36 i Barnen <3

Vi var lite tidiga till förskolan idag då vi tänkte leka lite ute innan lämning, men då såg vi att fsk var i skogen och knallade självklart dit. Alvin sa att han visste var de var så vi klampade efter och han hittade dom. Det var jätte kul att se grabbarna med sina kompisar, främst Alvin då eftersom Milo bara hängde efter mig i stort sätt. Alvin hängde med speciellt två kompisar som verkade väldigt tajta. De gick armkrok med kepsarna bak och fram och babblade på om olika bus och upptåg. Så himla söta var dom! Jag tror nog Alvin kommer sakna sina kompisar under sommarlovet som börjar om 2 veckor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela