Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Veckoslut

Publicerad 2013-03-03 21:34:00 i Familjeliv

När jag inte är i skolan är Richard hemma och när jag är ledig är mannen på jobbet, och så vi har gått om varann hela veckan och så även idag. Jag och grabbarna har spenderat både fredag, lördag, söndag med mormor istället med godis och hämtmat, så nyttiga är vi. I veckan får vi leva på sallad och grönsaker tror jag. Vi har vistas lite i vinter/vårsolen, hyrt film och mys hemma hos oss. Kvällen avslutades sedan med ett bad då barnen var helt kladdiga av mat, sedan somnade de gott i sina sängar (madrasser på golvet). Imorgon är det pappas tur att vara hemma och jag får en förmiddag i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela