Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nytt och fräsht

Publicerad 2013-03-09 08:50:00 i Home sweet home

Nu håller vi på och fixar om övervåningen här hemma. Det är kök och vardagsrum som vi införskaffat oss lite nytt till och än är vi inte klara men en liten sneak peak kan ni få ändå. Det ni ser är alltså två nya lampor, nya soffan och en ny matta. Nästa steg är att köpa ännu en matta (har inte hittat någon som jag vill ha än) och ett nytt vardagsrumsbord som vi behöver körhjälp med sen ska det nog bli fint hemma igen! :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-03-09 09:28:46

Snygg matta! 😉

Postat av: Sarah

Publicerad 2013-03-09 09:48:08

Fick den ju av värdes bästa mor ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela