Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Härliga Påsk

Publicerad 2013-03-31 09:16:11 i Festligheter

Igår kom som sagt Richards familj hit och firade påsk med oss. Vi grillade och gjorde en god potatisgratäng och sallad till som Alvin så duktigt hjälpte till med. Pojkarna fick både påskpresenter och påskägg idag med och var så tacksamma. När gammelfarmor och hennes man åkte sa Alvin -kör försiktigt, det är en massa bilar ute nu. Detta är ju helt sant, vet dock icke hur min smarta 3åring fått tag i den informationen. Han säger också -hälsa till personerna man ska hem till. Alvin har blivit en väldigt omtänksam liten herre minnsan. Milo babblar mer på med sitt egna språk och bjöd på "låtsas fika" och satte sig i knät för att närmare kunna undersöka sina släktingar. Det var en riktig trevlig påskkväll minnsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela