Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Bagar och målarstuga

Publicerad 2013-03-12 14:44:00 i Familjeliv

Jag har hemmastudier idag och Richard börjar inte jobba förrän sent ikväll så vi har haft familjemys idag. Först bakade vi för andra dagen i rad ett gott bröd som barnen vräker i sig. Sedan har vi haft målarstuga med tuschpennor och vanliga pennor på vanliga A4 och i målarblock. Alvin målar fina gubbar (de flesta föreställer pappa) och Milo klottrar med alla regnbågens färger. Nu ska vi ta oss en promenad i solen till minneslunden och tända ett ljus främst till morfar.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2013-03-12 16:26:30

Vad är det för gott bröd recept kanske

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela