Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Underbara Riga

Publicerad 2013-06-09 11:25:00 i Resa

Vi har haft en toppenresa med toppen väder hela helgen! Nätet har dock varit jätte dåligt, där av den dåliga uppdateringen.  Vi har shoppat en del och ätit gott men mest har vi solat och druckit gott på soldäck. Riga var jätte fint med blommor och fina byggbader överallt.  Denna resa kan jag verkligen rekommendera.  Vi kommer iallafall ta en resa till Tallin nästa år, så vi kan jämföra med Riga.Nu är vi på väg hem till Norrköping, gissa om vi längtar efter ett kramkalas med grabbarna i eftermiddag? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela