Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingrunda

Publicerad 2013-06-02 11:43:16 i Shopping

Vi flydde landet när det var regnigt och trist ute för en shoppingrunda på stan. Det blev lite nytt till hela familjen och middag på stan. Alvin fick bla ett gäng armband som han älskar. Jag och Richard köpte lite nytt att ha på oss till Riga-resan nästa helg. Milo fick ett gosedjur att ha i vagnen. Grabbarna fick också nya sandaler (Milo gick ärva Alvins gamla) som dom knallar omkring i och känner sig så fina i här hemma trots att det är blött ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela