Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Saknar min Alv

Publicerad 2013-06-26 09:13:00 i Alvin <3

Nu har halva veckan gått av semestern i Turkiet och jag börjar längta ihjäl mig efter Alvin nu. Jag har pratat och sett foton på dom och vet att de har det bra. Alvin badar och har det kul i vattenlandet på dagarna och på kvällarna hänger han med bamse och hans vänner. Jag är himla glad för Alvins skull att han fick följa med på denna roliga resa men det är tomt här hemma utan honom. Inatt jobbade Richard sitt första jobbpass sedan semestern så det är jag och Milo nu vilket också är lite skönt, att bara ge honom all min tid vilket han inte är van vid. Det blir mycket skratt, bus och mys, bara vi två. På söndag kommer Alvin hem och det blir vi tre igen!

Kommentarer

Postat av: leonsmammas.blogg.se

Publicerad 2013-06-26 20:37:42

Snart får ni pussa på eran finis! Och då kommer den här veckan ha gått jäääättefort ;)

Postat av: tessan

Publicerad 2013-06-27 09:25:33

Förstår att du salnsr honom och lika så dom andra med. Men snart är söndagen här och då är ni alla ihop igen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela