Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

kvällssol

Publicerad 2013-06-13 18:09:00 i Allmänt

Idag har det duggat nästan hela dagen så vi började dagen med att handla på sommarrean. Jag hittade som vanligt en hel del till Alvin men mindre till Milo. Det är svårt att hitta något i st 92-98 tycker jag, hade samma problem med Alvin kommer jag ihåg. Efter all shopping lunchade vi på stan innan vi åkte hem och åt jordgubbar och mjölk. Sedan tittade solen äntligen fram så då blev det en skogspromenad och grillning i trädgården. Nu är det dags för träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela