Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Fixar inför resan

Publicerad 2013-06-06 10:57:14 i Resa

Imorgon tar vi båten till Riga för mig en mini-semester. Vi åker utan barnen för att fira syrrans 25-års dag! Det ska bli mycket roligt med fest och shopping. Barnens farföräldrar kommer att bo i stugan med barnen och hunden medan vi är borta fredag-söndag. Vi är nu klara med växling av pengar och nu håller vi på att paka väskan. Så här ser vädret ut i Riga nu! Behöver jag säga att vi längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela